صفحه اصلی
ارکان اتاق تهران
هیئت نمایندگان
هیئت رئیسه
اعلانات
درباره ما
تماس با ما
ورود
فا
English
中文
میز خدمات
خدمات عضویت
خدمات مشاوره
وب سایت خبری
چند رسانه ای
صفحه اصلی
خدمات مشاوره
مشاوره امور حقوقی
مشاوره امور حقوقی
تعداد سوالات مطرح شده توسط کاربران
300
عدد
ثبت پرسش جدید
کد مشاوره
47387
پرسش:
1401/02/22
شکایت ازاتاق داوری بندرعباس موضوع شکایت تولیدکننده هستم وموردظلم واقع شدم طبق قراردادمرجع رسیدگی اتاق داوری بندرعباس تعین شده ولی متاسفانه اتاق بدون رعایت قوانین حقوقی ازطرف ماقبل حمایت کرده وبارائ ناعادلانه موجب ضرروزیان اینجانب گردیده که بااعتراض رائ دردادگاه تجدید نظرابطال گردیدولی متاسفانه هنوز به نتیجه نرسیدم
پاسخ:
باسلام
لطفا با مرکز داوری اتاق ایران مکاتبه گردد یا تلفنی با ایشان مذاکره فرمایید مربوط بع اتاق تهران نمیباشد
کد مشاوره
47100
پرسش:
1401/02/03
با سلام آرزوی قبولی طاعات مزاحم شدم راهنمایی میخوام جهت عقد قرارداد با یک شرکت خارجی که نمایندگی محصولش رو گرفتم لطفا بفرمایید مفاد قرارداد به چه شکل و داوری در صورت بروز اختلاف چه مرجعی میتواند باشد ؟ اتاق بازرگانی فیمابین ؟ و هر مورد حقوقی لازم در قرارداد 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 قبلا تشکر ویژه دارم
پاسخ:
تلفن مرکز داوری اتاق بازرگانی تهران جهت هماهنگی بابت قرارداد و داوری 88718022 میباشد
کد مشاوره
47095
پرسش:
1401/02/02
با سلام آرزوی قبولی طاعات مزاحم شدم راهنمایی میخوام جهت عقد قرارداد با یک شرکت خارجی که نمایندگی محصولش رو گرفتم لطفا بفرمایید مفاد قرارداد به چه شکل و داوری در صورت بروز اختلاف چه مرجعی میتواند باشد ؟ اتاق بازرگانی فیمابین ؟ و هر مورد حقوقی لازم در قرارداد 🙏🏽🙏🏽🙏🏽 قبلا تشکر ویژه دارم
پاسخ:
میتوانید با قرارداد با مرکز داوری اتقا بازرگانی تهران در خیابان قائم مقام مراجعه نمائید جهت هماهنگی با تلفن 88718022 تماس حاصل فرمائید.
کد مشاوره
47083
پرسش:
1401/01/31
سلام بنده تا پايان بهمن ماه سال گذشته مدير عامل شركتي بودم كه اصولاً كارت بازرگاني به نام بنده بوده است از تاريخ مورد نظر مستمر از مديران جديد درخواست تجديد كارت بازرگاني كرده ام كه متاسفانه كاري صورت نگرفته است به نظر شما بنده بايستي چكار كنم ؟آيا مي توانم درخواست ابطال بدهم ؟ متشكرم
پاسخ:
چنانچه کارت بازرگانی دارای اعتبار میباشد باید نامه ای برای حقوقی اتاق تنظیم نمایید تا مکاتبات حقوقی صورت گیرد.
کد مشاوره
46976
پرسش:
1401/01/27
با سلام و خسته نباشید اعلام شده که جهت جلوگیری از غیر فعال شدن کارت بازرگانی باید تعهدات مالی کارت بازرگانی را پرداخت کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید از کجای سایت میتونیم انجام بدهیم.
پاسخ:
به اتاق مراجعه نمایید تا پرونده توسط کارشناس بررسی گردد
کد مشاوره
46965
پرسش:
1401/01/27
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم در قراردادهای بین المللی نام برند شرکت باید با رسم الخط فارسی باشد یا میتوان از معادل انگلیسی نام برند استفاده نمود با سپاس
پاسخ:
از واحدبین الملل سوال فرمایید
کد مشاوره
46673
پرسش:
1401/01/06
باسلام خسته نباشید به عنوان یک فرد حقیقی چگونه صادرات قیر به کشورهای همسایه را باید انجام دهم؟ کدام شرکت ها یا کارگزاری ها دارای مجوز اند؟
پاسخ:
میتوانید به قسمت مشاوره وبازاریابی مستقر دز سازمان تسعه تجارت ایران دفتر مقررات صادرات وواردات مراجعه نمایید
کد مشاوره
46562
پرسش:
1400/12/18
سلام وقت بخیر ، لطفا بفرمایید آیا شرکت بازرگانی امکان بسته بندی محصول را با نام برند خود دارد به طوری که از مجوز های بهداشتی و... تامین کننده استفاده کند
پاسخ:
باسلام
لطفا با واحد حقوقی تماس حاصل فرمائید 1866 داخلی 404 یا 409
کد مشاوره
46469
پرسش:
1400/12/01
من قصد داشتم از طریق پینجره واحد کسب و کار اتاق اقدام به ثبت شرکت بکنم اما متاسفانه موفق به تماس و کسب و مشاوره تلفنی از دوستان پنجره واحد نشدم. میخواستم ببینم چه مدارک و شرایطی برای ثبت شرکت مورد نیاز است تا در اسرع وقت برای انجام امور مربوط به اتاق مراجعه کنم؟ با تشکر
پاسخ:
لطفا با تلفن های داخلی 140 و 141 و 144 تماس حاصل فرمائید
کد مشاوره
46468
پرسش:
1400/12/01
با سلام و احترام بینهایت سپاسگزارم از زحماتتون و اینکه نکته امیدی برای تولیدکنندگان و تجار هستید. بنده در یک معامله کالایی از شرکتی در دبی خریدم (cnf) بندرعباس موقع رسیدن کالا مدارک اشتباه ارسال شده بود دوباره مدارک برگشت خورد و تصحیح گردید کالا که ترانزیتی بود موقع ورود به عراق بخاطر خرابی برگشت خورد بندرعباس در بازرسی عنوان شده که بار حشره و کپک دارد کالا در گمرک برای مراحل ترخیص و ضدعفونی های مکرر چندماه دپو شد بعد از ترخیص کالا کاملا از بین رفته و مصرف دامی دارد بنده مزاحم شدم سوال کنم اگه از شرکت فروشنده شکایت کنم امکان اخذ ضرر و زیان هست و اگر هست مراحل شکایت ؟ تکرار از زحمات شما عزیزان بینهایت سپاسگزارم
پاسخ:
باسلام
چنانچه شرکت فروشنده عضو هریک از اتاق های شهرستان ها باشد میتوانید به اتاق مربوطه یا اتاق ایران مراجعه نمایید و از ایشان شکایت کنید چنانچه موارد تخلف شرکت فرشونده محرز گردد طبق آیین نامه نحوه عضویت در اتاق ها اعمال خواهد شد.
3
2
1
ثبت پرسش جدید
انتخاب موضوع مشاوره
مشاوره عضویت و کارت بازرگانی
مشاوره قوانین کار
مشاوره امور گمرکی
مشاوره حقوقی
مشاوره بیمه تامین اجتماعی
مشاوره احیاء شرکت های ورشکسته
مشاوره حقوق بین الملل
مشاوره امور بانکی
مشاوره کسب و کارهای نوین و دانش بنیان
مشاوره دعاوی حقوقی بانکی
مشاوره آمار، اطلاعات اقتصادی و تجاری
مشاوره امور مالیاتی
مشاوره واردات و صادرات
مشاوره امور محیط زیستی فعالان اقتصادی
مشاوره آموزشهای مورد نیاز تجار و بازرگانان
مشاوره اصلاح ساختار مالی شرکت ها
نام و نام خانوادگی
نوع عضویت
عضویت در اتاق تهران - حقوقی
عضویت در اتاق تهران - حقیقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقوقی
عضویت در اتاق سایر استانها - حقیقی
دانشجو
استارت آپ
دانش بنیان
[عضو اتاق نیستم - سایر موارد]
کد بازرگانی/کد ملی
ایمیل
شماره تماس
متن پرسش
کد امنیتی
ارسال پیام
ورود/عضویت
شماره کارت عضویت/بازرگانی خود را وارد کنید:
شماره موبایل خود را وارد کنید:
ارســـال
ورود/عضویت
شماره موبایل خود را وارد کنید:
Please choose a username.
ارســـال
ورود/عضویت
کد تایید را وارد کنید:
ارســـال
ثبت نام با موفقیت انجام شد.
47 ثانیه