تبلیغات در فضای مجازی را فراموش نکنید

استارت آپ هایی که برای شما کمپین تبلیغاتی می سازند

تاريخ 1396/12/12 ساعت 09:30

استارت آپ «بی دینگ» چند هفته پیش در جشنواره استارت آپی کارزار برنده 100 میلیون تومان شد.

در دنیای امروز اگر تولید کننده کالایی هستید و یا خدمات ارائه می کنید بدون توجه به فضای مجازی حتما بخش مهمی از مشتریان و مخاطبان خود را از دست خواهید داد، در این روزگاران خیلی از تولیدکنندگان بزرگ جهانی بخش مهمی از تبلیغات خود را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متمرکز کرده اند و تلاش می کنند تا با کمک گرفتن از شرکت های تخصصی در این زمینه گوی سبقت را از رقبای خود به ربایند. اتفاقی که هم اکنون هم در کشور خودمان هم تاحدودی شاهد آن هستیم و می بینیم که شرکت ها و استارت آپ هایی در این حوزه فعال شده اند که کار اصلیشان تبلیغات در فضای مجازی و البته «کمپین سازی» است. استارت آپ هایی مانند «بی دینگ» که چند هفته پیش در جشنواره استارت آپی کارزار هم برنده 100 میلیون تومان شد. استارت آپی که که تعدادی از جوانان خوشفکر آن را راه اندازی کرده اند و کار اصلی اش به نوشته سایتشان این است:« بی‌دینگ، به عنوان اولین سرویس تبلیغات مبتنی بر موقعیت مکانی، به شما این امکان را می دهد که کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس رفتار، سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی و یا اپراتور تلفن همراه، هدفمند کنید. بی‌دینگ با دسترسی به بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی، قادر به اجرای انواع کمپین های تبلیغاتی دیجیتال است.»

همچنین در بخش درباره ما این سایت نوشته شده که بی دینگ قادر خواهد بود داستان اشیا ( در واقع کالاها و... ) را تعریف کند:« همه اشیأ و مکان‌ها حرفی‌ برای گفتن دارند. هر شی‌‌ای که از کنار آن عبور می‌کنید و یا به هر مکانی که مراجعه می‌کنید اطلاعاتی دارد که ممکن است به آن نیاز داشته باشید یا برای شما مفید باشد. این اطلاعات می‌‌تواند شامل قیمت و یا تخفیف‌های یک فروشگاه، اطلاعات ساعت ورود مترو و اتوبوس شهری، مسیر به گیت‌ای در فرودگاه که باید به آن مراجعه کنید و ... باشد. در کنار همه این‌ها نیاز به برقراری ارتباط آنلاین کسب و کار‌ها با مشتری‌های خود نیازی انکار نشدنی‌ است. هر کسب و کار و یا مکان عمومی‌ نیاز به یک اپلیکیشن دارد، اما، آیا نصب هزاران اپلیکیشن در تلفن همراه کاری منطقی‌ و یا اصلا شدنی ‌ست؟ دنیایی را فرض کنید که به محض ورود شما به هر مکان اطلاعات آنجا به صورت یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه شما به نمایش در آید... دنیایی که در آن، اپلیکیشن‌ها بر روی مکان‌ها و اشیأ نصب می‌‌شوند... دنیای اشیأ و مکان‌های آنلاین...دنیایی که در آن هر شی‌ داستانی دارد، بی‌دینگ داستان اشیأ را برای شما تعریف می‌کند...»

علاوه براین ها اگر شما به دنبال کمپین سازی و تبلیغات هم نباشید می توانید از خدمات دیگر این استارت آپ و راهنمایی های آن برای انواع اطلاعات شهری استفاده کنید و حتی امتیاز هم بگیرید و با آن تخفیف بگیرید. در واقع شما محلی که در آن قرار گرفته اید را مشخص می کنید و سپس انواع کمپین های تبلغاتی که در اطراف شما قرار دارند به شما معرفی می شوند و اگر در این محل ها حاضر شوید امتیاز می گیرید که در این سایت «دینگ» نام گرفته است. « شما هم می‌توانید یکی از کاربران بی‌دینگ باشید. ما معتقدیم که دنیا پر از تجربه های هیجان انگیز است و ما گلچینی از این تجربه ها را در اپلیکیشن بیدینگ با کاربران خود به اشتراک می گذاریم تنها کافیست اپلیکیشن بیدینگ را دانلود کنید و با پر کردن فیلدهای اختیاری هنگام ثبت نام و یا دعوت از دوستان خود دینگِ (امتیاز) هدیه دریافت کنید. بیدینگ به شما کمک می کند تا مکان های جدید را در شهر پیدا کنید و با مراجعه به آنها دینگ (امتیاز) کسب کنید، سپس با امتیازهای خود خرید کنید و یا تخفیف بگیرید.»

البته بی دینگ تنها یکی از استارت آپ هایی هست که این روزها در فضای وب و مجازی فارسی در این حوزه فعال شده است و شما با یک سرچ ساده می توانید تعداد زیادی نمونه دیگر هم پیدا کنید و تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی خود را به آن ها بسپارید.


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر