عرضه عمومی چطور باعث رشد استارت آپ ها می شود

استارت آپ های تحویل غذا هنوز جواب می دهد

تاريخ 1397/11/29 ساعت 09:53

پست‌متس دیگر یکی از شرکت های تک شاخ –استارت آپ هایی که ارزش آنها بیش از یک میلیارد دلار است- شده است و انتظار می رود در سال 2019 به صورت عمومی عرضه شود.

استارت آپ تحویل غذای پست‌متس برای عرضه عمومی اولیه (IPO) آماده شد. سی ان ان گزارشی درباره این استارت آپ منتشر کرده است.

شرکت پست‌متس برنامه های خود را روی وب سایت خود به طور رسمی اعلام کرده است. این استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو سال 2011 توسط سام استریت، سوان پلایس و باستین لهمن که در حال حاضر مدیرعامل شرکت است، راه اندازی شد.

این شرکت در نظر دارد به یکی از پیشگامان صنعت تحویل غذا با تاکید بر تقاضا تبدیل شود و در حال حاضر به 2940 شهر در سراسر امریکا و مکزیک خدمات رسانی می کند.

اگرچه هنوز هم مشتریان به طور تصادفی به فروشگاه ها می روند، اما این استارت آپ در حال تبدیل شدن به شبکه ای بزرگ است. این استارت آپ همچنین خدمات تحویلی برای شرکای خود از جمله اپل و والگرینز هم انجام می دهد. به این ترتیب مهر تایید برندهای مهم را هم دارد.

ماه گذشته، کیلی جنر اعلام کرد که با این سرویس در سال 2018، 10 هزار دلار پرداخت کرده است.

ارزش این شرکت از ابتدای شروع به کار تا به امروز 675 میلیون دلار رشد کرده و در حال حاضر ارزش آن 1.85 میلیارد دلار شده است.

پست‌متس دیگر یکی از شرکت های تک شاخ –استارت آپ هایی که ارزش آنها بیش از یک میلیارد دلار است- شده است و انتظار می رود در سال 2019 به صورت عمومی عرضه شود. دیگر همترازان آن اوبر، لیفت، پینترس و ایربی‌ان‌بی است.

به گفته تحلیلگران، سال 2019، زمان خوبی برای پست‌متس است تا با عرضه عمومی بتواند مردم را برای سرمایه گذاری جذب کند. اگرچه پست‌متس هنوز سودآور نیست، اما پیش بینی می شود که به زودی به سودآوری برسد.

مسئولان این شرکت مدعی هستند که در شش ماه آینده به سود می رسند. آنها می گویند: ما قطعا می توانیم به اینجا برسیم.

با این حال، علاوه بر Uber Eats، پست‌متس رقبای دیگری از جمله DoorDash، Amazon و GrubHub را هم در صحنه دارد.