رویترز

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین سنگاپور را راه اندازی کرد

تاريخ 1398/07/16 ساعت 11:41

سنگاپور سکوی پرتاب شرکت های خارجی به شمار می رود. آمازون خدماتش در این کشور را توسعه داده است.

آمازون بزرگترین فروشگاه محلی آنلاین در بازار سنگاپور را راه اندازی کرد. آمازون در بازار این کشور با رقبایی مثل علی بابا، لازادا و سی ال تی دی رقابت می کند.

این شرکت آمریکایی بیش از دو سال پیش وارد بازار خرید آنلاین سنگاپور، از ثروتمندترین کشورهای جنوب شرقی  شده بود. خدمات آمازون از طریق اپلیکیشن موبایل در سنگاپور برای تحویل فوری مرسولات انجام می شد اما برای خرید خواروبار و دیگر ملزومات زندگی، آمازون خدمات قابل رقابتی با دیگر شرکت ها در آن دوره نداشت.

هنری لو مدیر آمازون در سنگاپور در این باره گفت:« با Amazon.sg می خواهیم هرچه که مشتریان از ما درخواست می کنند را فراهم کنیم. Amazon.sg امکان  خرید رایانه ای و موبایلی برای همه است. این سایت محلی تر است، و  امکان خرید بین المللی  از فروشندگان معتبر با تحویل فوری و سلامت کالا هم فراهم شده است.

آمازون همچنین اعلام کرده کسب وکارهای کوچک در سنگاپور می توانند برای فروش آنلاین محصولات خود از Amazon.sg استفاده کنند.

سنگاپور کشوری کوچک است اما ارزش بازار آن بسیار بالاست. جمعیت سنگاپور 5.7 میلیون نفر است. این کشور به طور معمول به عنوان یک سکوی پرتاب برای شرکت های خارجی برای حضور موثر در بازار آسیای شرقی استفاده می شود. اندونزی با 260 میلیون نفر جمعیت  برای شرکت هایی که بر مصرف کننده بیشتر تمرکز ی کنند، جذاب تر است.

سنگاپور از کشورهایی است که طی نیم قرن گذشته مسیر توسعه را به سرعت طی کرده است. این کشور پس از جدایی از مالزی یک دوره اصلاحات سخت اقتصادی را دنبال کرد. دلیل عمده توسعه سنگاپور نگاه صادرات محور رهبران اقتصادی این کشور به تولید بوده است.

تا سال 1972، یعنی کمتر از 10 سال از استقلال سنگاپور از مالزی، یک‌چهارم از شرکت‌های صنعتی در سنگاپور خارجی بودند و ایالات‌متحده و ژاپن به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران در سنگاپور شناخته می‌شدند.


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر