برنامه لولی برای حضور بیشتر ارز دیجیتال در پرداخت های جهانی

آنلاین خرید کنید و بیت کوین جایزه بگیرید

تاريخ 1398/04/19 ساعت 12:56

لولی یک افزونه مرور گر است که به مشتریانی که آنلاین خرید می کنند، جایزه می دهد. برخلاف جایزه ها در دیگر برنامه های خرید آنلاین، مشتریان با خرید آنلاین از وال مارت، بست بای و هتل آنلاین بیت کوین جایزه می گیرند.

 پیش از سال 2013  و 2014، بیشتر استارت آپ های فناوری محور بر ساخت بیت کوین تمرکز کرده بودند اما از سال 2017، برای همه روشن شد که بیت کوین برای غالب شدن بر جریان پرداخت جهانی آماده نیست. بسیاری از استارت آپ ها پس از این به ذخیره ارزش و دارایی های دیجیتال پرداختند. با این وجود، رویای پرداخت با بیت کوین کاملا نمرده است و یک دلیل بزرگ برای اثبات این حرف توسعه پروتکل ثانویه ای است که با عنوان شبکه لایتینگ شناخته می شود.

چرا شبکه لاتینگ مهم است؟ در این شبکه سرعت تراکنش با ارزهای دیجیتال بالاتر است و لازم نیست تمام تراکنش ها در بلاک چین ثبت شود.  بلاک چین ها برای استفاده عموم، کُند و گران‌قیمت هستند. در حالت ایده آل، پذیرش عمومی بلاک چین به این معنی خواهد بود که تراکنش‌های بیشتری انجام می‌شوند، اما با بالا رفتن تعداد تراکنش ها، شبکه کند می‌شود و این خود تبدیل به  مانعی برای پذیرش عمومی بلاک چین می شود.

به گزارش فوربز در اوایل سال جاری میلادی یکی از خرده فروش آنلاین اعلام کرد که پرداخت شبکه لایتینگ محبوب تر از پرداخت با آلتکوین است.

 دیگر راه حل ها برای پرداخت با ارزهای دیجیتال به دلیل عدم پایداری اصول تمرکز زدایی مورد انتقاد قرار می گیرد اما قدرت شبکه لایتینگ این است که پرداخت های غیررسمی را بهبود می بخشد.

شبکه لایتینگ  پرداخت با بیت کوین را عملی تر می کند اما در این بین به مصرف کنندگان بیشتری برای ذخیره بیت کوین نیاز است تا استفاده از بیت کوین برای پرداخت های فروشندگان معقول به نظر برسد. اینجا جایی است که استارت آپ لولی فکر می کند، می تواند راه حلی برای اجرای برنامه بزرگ خود برای پرداخت های عمده با بیت کوین را ارائه کند.

لولی یک افزونه مرور گر است که به مشتریانی که آنلاین خرید می کنند، جایزه می دهد. برخلاف جایزه ها در دیگر برنامه های خرید آنلاین، مشتریان با خرید آنلاین از وال مارت، بست بای و  هتل آنلاین بیت کوین جایزه می گیرند.

لولی  می گوید این شرکت با بیش از 500 برند  کار می کند و مشتریان با خرید از این برندها می توانند به اندازه 30 درصد از خرید خود بیت کوین جایزه بگیرند.

در همایشی که اخیرا در سال 2019 در سانفرانسیکو درباره بیت کوین برگزار شده، الکس ادلمن  مدیرعامل لولی از این گفت که برنامه این شرکت فراتر از ارائه تخفیف بیت کوینی به مصرف کنندگان است. به گفته ادلمن، لولی تلاش می کند پرداخت با بیت کوین در خرده فروشی ها را به یک رویه اصلی تبدیل کند.  ادلمن می گوید:«چطور می توان با بیت کوین در اندازه های بزرگ سازگار شد؟ این فقط مربوط به مصرف کنندگان نیست. به همان اندازه به فروشندگان هم مربوط است. اگر می خواهیم استفاده از بیت کوین را ترویج کنیم باید به این سوال پاسخ دهیم که بهترین روش چیست و این برای چه کسانی بهتر است؟

ادلمن به پرداخت های باور نکردنی شرکت هایی مثل وال مارت از طریق کارت های اعتباری اشاره می کنددر عین اینکه موافق با تحمیل مبادله به بیت کوین به خرده فروشی ها نیست.

استارت آپ لولی تنها تلاشی برای ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان و فروشندگان به طور همزمان برای استفاده از بیت کوین است. برای مثال جایزه های بیت کوینی به مصرف کنندگان و خریداران آنلاین از وال مارت می تواند به انگیزه بیشتر خرید از این شرکت بینجامد و از سوی دیگر والمارت نگرانی در این باره ندارد.  در عین حال برنامه لولی می تواند به مشتریانی که قصد پرداخت با بیت کوین در دیگر خریدهایشان را دارند هم کمک کند.

 

 

 

 


 عضو کانال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در تلگرام شوید

[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر