خدمات شست‌وشوی خودرو در محل، هدف تازه استارت آپ ها

تنبل‌ها به کارواش نمی‌روند

تاريخ 1396/07/19 ساعت 07:00

کاهش میزان مصرف آب، سوخت، اشتغالزایی و احترام به مشتری مهم ترین پیامدهای درخواست آنلاین کارواش در محل است.

برای رسیدن به نزدیک‌ترین کارواش به محله کار یا سکونت دست‌کم سه لیتر بنزین مصرف می‌شود. به‌طور متوسط برای شست و شوی هر خودرو بیش از شصت لیتر آب موردنیاز است و با محاسبه زمان حضور در کارواش، دو ساعت از زمان مشتریان صرف تمیز شدن خودرو می‌شود.  البته شست و شوی هر خودرو به‌طور مستقیم برای دو نفر کار ایجاد می‌کند. نانوپ در توضیح شیوه کارش بر این چهار مسئله مهم تمرکز کرده است. این استارت آپ با ارائه خدمات کارواش در محل به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند، ایده خوبی برای کاهش مصرف آب دارد و در ادامه علاوه بر اشتغال‌زایی  به زمان مشتری احترام می‌گذارد.

با دیدن جمله درخواست آنلاین کارواش در محل تعجب خواهید کرد اما امروز خدماتی نیست که مورد هدف کسب‌وکارهای نوپا قرار نگرفته باشد. نانوپ که خدماتش را بر روی وب عرضه می‌کند و به‌زودی اپ موبایلش را منتشر خواهد کرد با استفاده از روش‌های مدرن خدمات کارواش را در محل ارائه می‌کند اما در این کارواش خبری از آب نیست و خودروها با مواد نانو نظافت می‌شود.  

در نانوپ خبری از پرداخت انعام نیست و قیمت خدمات مشخص است. این استارت آپ برای ارائه خدمات سه گزینه عادی، لوکس و ویژه را در نظر گرفته است.

فریبرز حسینی، مدیر نانوپ در گفت‌وگو با سایت خبری اتاق تهران درباره شکل‌گیری این استارت آپ می‌گوید: خبری از دعوا در کارواش نبود. ما بازار را بررسی کردیم و دیدیم این نیاز در جامعه وجود دارد و مردم به‌طور حتم از کارواش در محل استقبال می‌کنند. نزدیک به یک سال از شکل‌گیری ایده نانوپ گذشته است و ما در این مدت پس از ارائه طرح اولیه به مرحله خدمات‌دهی رسیدیم. نانوپ در نمایشگاه الکامپ حضور داشت و در حال حاضر هشتاد روز است که خدماتش را  ارائه می‌دهد.

حسینی با اشاره به waterless بودن خدمات نانوپ و آغاز کار این استارت آپ با سرمایه شخصی می‌گوید: دیگر ارائه‌دهندگان خدمات کارواش در محل هم از  آب استفاده نمی‌کنند اما تفاوت ما در استفاده از مواد نانو است. به دلیل رقابت تنگاتنگی که در بازار کار ما وجود دارد در شرایط فعلی آماری از بازار و  میزان کاربران ارائه نمی‌کنیم اما می‌توانم بگویم که در شاخص تعداد مشتری نانوپ به رشد 3 برابری رسیده است.  


[صفحه چاپ]


ثبت نظر شما:

نام
پست الکترونیکی
تلفن
نظر